ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,

Parmis 3.2 پارمیس خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روان‌تر ویندوز انجام دهند. شما با استفاده از نرم‌افزار پارمیس می‌توانید ویندوزتان را به سلیقه خود تغییر دهید؛ مشکلات ویندوز را ترمیم یا بهینه‌سازی کنید، فایل‌های اضافی را حذف کنید، اطلاعاتی در مورد ویندوز، درایوها، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار در زمان‌های تعیین‌شده انجام دهد. برنامه‌هایی که در شروع ویندوز اجرا می‌شوند را کنترل کنید. از تاریخ‌شمار خورشیدی برنامه استفاده کنید و ده‌ها کار مفید دیگر…

ویژگی‌های کلیدی برنامه Parmis 3.2

  • محیط کاملا فارسی
  • حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
  • سازگاری با ویندوز ۷
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت
  • پشتیبانی همیشگی


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,

مترجم مشهور پدیده که به سادگی متون و جملات انگلیسی شما رو به جملات فارسی ترجمه میکنه!

در نوع خودش تقریبا تک هست و نمونه ایی نداره و میشه گفت بهتر از دیگر نرم افزارهای ترجمه ماشینی هست.


جدیدترین نسخه ی مترجم متون انگلیسی به فارسی پدیده است که محصول شرکت اصفهانی جویا می باشد. این مترجم نسبت به دیگر محصولات رقبای خود همچون پارس بهتر و راحت تر عمل می کند.حالا این مترجم پدیده چه هست و چگونه عمل می کند؟ مترجم پدیده متن انگلیسی را به فارسی ترجمه می‌کند. ترجمه به صورت لغت به لغت نیست و نمی‌بایست آن‌ را با نرم افزارهای حاوی فرهنگ انگلیسی به فارسی، فرهنگ های الکترونیکی و یا مترجم‌های جیبی اشتباه گرفت. یک میلیون لغت، اصطلاح و عبارت انگلیسی برای متون غیر تخصصی و 350 هزار اصطلاح،‌ لغت و عبارت انگلیسی در زمینه‌های مختلف تخصصی،تشکیل دهنده بانک اطلاعاتی مترجم پدیده است. این بانک عظیم اطلاعاتی با کمک فن‌آوری‌های اختصاصی انجام شده،‌ مترجم پدیده را قادر ساخته تا هر نوع متن انگلیسی در زمینه عمومی یا در زمینه‌های مختلف تخصصی را با رعایت دستور زبان فارسی ترجمه کند. مترجم پدیده از آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی،‌ زبان شناسی و معنائی (Semantical) بهره‌مند است و ترجمه فارسی مطلوبی در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد. مترجم پدیده پس از دریافت متن انگلیسی آن را با سرعت 300 صفحه در دقیقه به فارسی ترجمه می‌کند. متن انگلیسی می‌تواند از طریق اسکنر، مودم، اینترنت، دیسک و یا تایپ برای مترجم پدیده فراهم گردد. متن ترجمه شده رامی‌توان از داخل مترجم پدیده و یا هر ویراستار مناسب دیگر ویراستاری و چاپ کرد. مترجم پدیده مجهز به ابزار کافی برای تسریع در امر ترجمه و انجام تحلیل‌های لازم می‌باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,

با عرضه‌ی نسخه‌ی Middle East یا خاورمیانه‌ی بیش‌تر برنامه‌های گرافیکی و ساخت انیمیشن دیگر نیاز به فارسی‌نویس کمتر احساس می‌شود، اما هنوز هم برنامه‌هایی هستند که قابلیت تایپ مستقیم زبان شیرین فارسی را ندارند. قصد داریم یک فارسی‌نویس قدرتمند و البته رایگان را معرفی کنیم. به کمک برنامه‌ی Persian TTT (مخفف Persian Type True Typist) به آسانی می‌توانید در بیش‌تر برنامه‌های گرافیکی و... فارسی تایپ کنید.
روش کار با این نرم افزار بسیار آسان است؛ کافی است متن مورد نظرتان را در این برنامه تایپ کنید، سپس متن را کپی کنید و نهایتا در برنامه مورد نظر یکی از فونت‌هایی را که با نام "_F" شروع می‌شوند انتخاب کرده و Paste کنید!



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,

اگر به دنبال برنامه ای هستید که با آن قادر باشید به سادگی تمام آلبوم های عکس خود را به اسلاید های زیبا تبدیل کنید، نرم افزار مورد نظر شما Sepehr SlideShow Builder میباشد که عکس های شما را به همراه آهنگ پس زمینه و تنظیمات دلخواهتان بصورت انیمشین های اسلایدشو درآورده و با فرمت محبوب EXE ذخیره میکند که بصورت فایل اجرایی درآمده و در هر کامپیوتری قابل اجرا میباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sepehr SlideShow Builder 1.0

- محیط ساده و زیبا

- امکان گذاشتن موسیقی برای اسلایدشو

- امکان تعیین آیکون فایل اسلایدشو

- خروجی اجرایی (EXE)

- حجم کم

- سرعت بالا

- و ...


دانلود با حجم 180KB در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,

نرم افزار جدول تناوبی عناصر
جدول تناوبی عنصرهای شیمیایی‏، نمایشی از عنصر های شیمیایی شناخته شده‌ است که بر اساس ساختار الکترونی مرتب گردیده‌ است به‌گونه‌ ای که بسیاری از ویژگی‌ های شیمیایی عنصرها به صورت منظم در طول جدول تغییر می‌کنند.

در حال حاضر با گسترش روز افزون علم شیمی، نیاز به دانستن ماهیت عناصر بسیار حس میشود. در این بین نرم افزار Element Ex بهترین برنامه در جهت جدول تناوبی و توضیحات و مشخصات دقیق عناصر است.که از ویژگی های بارز آن میتوان موارد زیر را نام برد.

 

ویژگی ها و قابلیت های کلیدی نرم افزار Element Ex 1.1:

- محیط گرافیکی بسیار زیبا

- دارای مشخصات کامل 110 عنصر شیمیایی (نسخه بعدی با تعداد عناصر بیشتر در راه است!)

- دارای جدول مشخصات کامل برای هر عنصر

- توضیحات کامل در مورد عنصر (بین 5 تا 30 صفحه!)

- بدون نیاز به نصب

- حجم مناسب

- و ...

 

دانلود این برنامه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس